attitude vs altitude

salam 1 malaysia

apa khabar semua?aku rasa macam dah lama je biarkan sawang dalam blog ni.tak kisah la.kalau ada benda nak kongsi baru aku tulis.malas nak merapu tak tentu pasal nanti kena saman pulak.aku pernah baca satu artikel kat internet tapi aku pun dah tak ingat apa link dia.dia cakap yang sikap atau attitude ni mewakili 100% pasal diri kita.mula2 aku tak caye gak.al maklum la orang putih ni suka buat teori je.lastly dia suruh try benda ni.letakkan huruf a tu dengan nombor 1 sampai la z nombor 26.tambahkan attitude tadi tu dengan wakilkan setiap nombor tadi dengan huruf.so korang akan dapat 100.tak percaya?try buat sendiri.a-1. b-2. c-3. d-4. e-5. f-6. g-7.dan seterusnya la.pastu tambahkan ATTITUDE akan jadi 1+20+20+9+20+21+4+5=100.

Popular posts from this blog

Ketahian Pak Guard

Harga dan dihargai

welcome to hutan