pak su bra hitam buat pasal

salam 1 malaysia

kehidupan kita berlandaskan beberapa sifat yang boleh dikatakan unsur-unsur kehidupan.salah satunya ialah tolong menolong.apa yang aku nak story kali ni pasal satu kisah tolong menolong yang memakan diri.ala macam iklan tu la,saya bukan along,saya mahu tolong.aku dapat cerita ni dari satu sumber yang boleh dipercayai.kisahnya macam ni.

kawan aku ni nak balik awal sebab ada hal lepas tu ada kawan ni mintak tolong kat kawan aku bagitau kawan dia suruh something la.so kawan aku ni pegi la ke tempat yang dia nak tujui.sampai ke tempat yang dia nak tujui terus dia anto mesej kat orang yng kawan dia pesan minta tolong.bila dia balik tetiba orang tu anto mesej pulak kat dia yang dia nak jumpa.entah macam mana ada seorang insan yang dikenali sebagai pak su bra hitam terus menyound kawan aku ni.kawan aku ni tak tahu menahu pasal perkara ni.dia hanya menyampaikan pesan atau dalam kata lain menolong kawan dia memesan kat orang tu.entah macam mana pak su bra hitam ni sound dia macam2.siap kawan2 dia yang lain pun kena hukuman atas sebab dia tolong tadi.

disebabkan kejadian tu kawan2 dia marah la tak pasal2 mandi peluh di petang hari.so kawan aku ni cerita la kejadian sebenar.tengah sedap dia cerita tetiba pak su bra hitam muncul dan dengan berbangga menyalahkan kawan aku ni.so kawan aku ni terpaksa menepis kenyataan tu walaupun terang2 pak su bra hitam tak ada kerja dan perkara sekecil semut jadi sebesar gunung kinabalu.

kesimpulan disini jangan tolong orang kalau melibatkan pak su bra hitam dan tengok orang dulu siapa yang kita nak tolong dan siapa kita akan mnyampaikan pesan pertolongan itu.so korang fikirkanlah pesanan aku ni.dalam kata lain

F*** PAK SU BRA HITAM