permulaan

assalamualaikum dan salam 1malaysia. aku sebenarnya buat blog ni untuk dedikasi kepada smua staff situ yang menggunakan kereta yang ada stiker puterac2.al maklum la semua bertanya kat aku apasal stiker belum buat lagi?aku cakap la aku tukang design je tapi bukan aku nak g buat.kalau semua aku buat teruk la macam 2.mana pergi kerjasama?kalau ikutkan wonderpets,apa yang penting,kerjasama.tapi ni sesama sendiri lak tak ada kerjasama.mana boleh macam tu.so aku teruskan leteran aku lagi.sebelum aku design stiker ni aku ader gak tengok orang tampal stiker kelab2 kereta kat kereta diorang.ada yang canti n smart giler.ade gak yang macam hampeh sesangat.so dari situ aku terfikir baik aku buat stiker aku sendiri.pada asalnya aku nak buat stiker letak nama aku je.tapi lepas si kapak (kengkawan aku jugak) tengok je design yang aku buat,terus dia bagi idea kat aku suruh buat stiker untuk kenderaan yang ada kat situ.pada mulanya sakit kepala gak nak fikir ape la nak letak nama kat stiker ni.konon nak buat macam kelab kereta la tapi stakat tampal stiker je.so kapak bagi la cadangan puterac2.mula2 aku rasa mcm hampeh gak nama ni tapi lepas aku design satu logo,macam smart la pulak.aku guna lambang naga kat logo backtrack 3 untuk dijadikan huruf c dalam stiker puterac2.huruf lak aku tak tau nak buat canggih2 so aku stakat design guna powerpoint pastu aku print screen je.last skali aku guna paint.net untuk gabungkan semua 2 jadi stiker.kalau korang baca memang la klakar sebab aku ni bukan budak multimedia nak buat semua 2 guna software yang sofistikated tapi aku guna software yang free dan tak perlu nak crack.so aku pun print satu salinan dan tunjukkan kat semua orang.ramai cakap nak jugak tampal kat kereta diorang.sama ada diorang ni memang xd stiker kat kereta diorang tak pun memang smart bagi diorang aku xtau.yang aku tau memang aku buat stiker 2 just suka2 je.

Popular posts from this blog

Ketahian Pak Guard

Harga dan dihargai

welcome to hutan